Klachten en klantsignalen
Wij horen graag wat u van ons vindt
We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u wat anders verwacht van onze producten of van onze dienstverlening. Uw voorstellen om die te verbeteren horen wij graag.
Online uw klacht indienen
Wilt u een klacht indienen? Dat kan via post of mail, graag ontvangen wij minimaal een goede omschrijving van de klacht waar of welk product er bij betrokken is (een verzekering, een schade, een compliment, een afhandeling of iets anders) en wat voor u een mogelijke oplossing kan zijn waar u wel een goed gevoel van krijgt. Wij zorgen dan dat uw klacht bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. Binnen OranjeMN hanteren wij als definitie van een klacht: Iedere uiting van onvrede.
Stuur uw klacht per post
Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:
OranjeMN
Klachten
Vogelweide 94
3941NB DOORN
U krijgt binnen 15 werkdagen een reactie van ons
Als wij niet binnen deze termijn op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u de klacht voorleggen aan:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070-3338999
Internet: www.kifid.nl
Burgerlijk rechter
U kunt altijd naar de burgerlijk rechtergaan.. Ook nadat het Kifid een bindend advies heeft uitgebracht. In dit laatste geval zal de rechter alleen procedureel naar de klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site http://www.rechtspraak.nl. Ook kunt u hier nagaan bij welke rechtbank u eventueel terechtkunt.
Uw voorstellen gebruiken wij om onszelf te verbeteren
Dit doen we omdat we willen dat u als klant tevreden bent en we altijd van elkaar blijven leren.
https://www.verzekeraars.nl/verzekeringsbranche/dossiers/klachtbehandeling/Paginas/home.aspx
OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag | 8:30 tot 18:00 |
Zaterdag | 9:00 tot 12:00 |
NOODGEVAL
24/7 bereikbaar